Trükitoode
THE GREEN OAK
Menüü ja visiitkaardi disaini uuendus.

Ülesandeks oli muuta disain heledamaks ja kaasaegsemaks. Mõlema toote kujunduses säilitati puidutekstuurid ja pabula brändivärvid, mis rõhutavad suurepäraselt pabula iseloomu ja interjööri atmosfääri.
Trükitoode
THE GREEN OAK
Menüü ja visiitkaardi disaini uuendus

Ülesandeks oli muuta disain heledamaks ja kaasaegsemaks. Mõlema toote kujunduses säilitati puidutekstuurid ja pabula brändivärvid, mis rõhutavad suurepäraselt pabula iseloomu ja interjööri atmosfääri.
Meie valmistatud pildid said osaks uuendatud menüüdisainist ning moodustasid aluse kolmele ümmargusele graafilisele maketile, mis on tehtud projekti ühtses stiilis. Neid elemente saab kasutada nii trükis kui ka sotsiaalmeedia kujunduses.





Projekt hõlmas menüü ümberdisaini, uue visiitkaardi väljatöötamist vastavalt uuendatud visuaalsele stiilile ning kolme universaalse graafilise elemendi loomist, mis peegeldavad brändi üldist identiteeti.
Meie valmistatud pildid said osaks uuendatud menüüdisainist ning moodustasid aluse kolmele ümmargusele graafilisele maketile, mis on tehtud projekti ühtses stiilis. Neid elemente saab kasutada nii trükis kui ka sotsiaalmeedia kujunduses.




Projekt hõlmas menüü ümberdisaini, uue visiitkaardi väljatöötamist vastavalt uuendatud visuaalsele stiilile ning kolme universaalse graafilise elemendi loomist, mis peegeldavad brändi üldist identiteeti.
Made on
Tilda